Nem néztem el a naptárat, és pontosan tudom, hogy több mint egy hónap van még karácsonyig, de London, mint mindig, már most lázban ég, és nehéz megállni, hogy engem ne sodorjon magával!

Főleg, amióta megnyíltak a karácsonyi piacok a város számos pontján, ahol forralt borral, gingerbread-del és kézi csecsebecsékkel várják a látogatókat. Emellett tegnap megnyílt a Winter Wonderland is a Hyde Parkban, amit még nem sikerült megnézni, de január elejéig még bőven lesz idő. Tavaly nem jutottam el, csak a képeket láttam, de az alapján nagyon helyes ötletnek tűnik, igazi karácsonyi giccsparádé rajzfilmszobrokkal, korcsolyapályával, stb.

Az Oxford Street-en már égnek a karácsonyi fények, idén Charles Dickens Karácsonyi Éneke inspirálta a dekorációt, nekem tetszik, bár sokakat megoszt. Őszintén szólva kicsit furcsa Budapesten kívül egy másik városnak is megélni a ciklikusságát, ahogy eltelik egy év, és minden ugyanolyan, mint tavaly ugyanekkor. Tavaly ilyenkor még recepciós voltam és a Primrose-on laktam, és azóta mennyi minden történt!

Tegnap összeállítottam a karácsonyi ajándéklistát, és jövő héten indul a beszerzőkörút. Mivel a város már így is tele van, és esélytelen az Oxford Circus-nél a metróból a felszínre jutni, így szeretném a vásárlást minél hamarabb abszolválni. Az idei taktika az lesz, hogy péntek és szombat este, olyan 7-től fogom kezdeni, mert tegnap Monikával arra sétálva úgy tűnt, hogy kevesebben vannak az utcán és az üzletekben is 7-től 9-ig.

Kitaláltam egy baráti karácsonyt is december közepére egy jó kis vacsora keretében, amit én fogok prezentálni. Mivel ráébredtem, hogy hiányzik a főzőcske, viszont nem szeretek egyedül és magamra főzni, így egy kis összejövetel remek alkalom lenne arra, hogy valami izgalmas, új ételbe belefogjak (már nézem a Lila Fügét, és gyűjtöm a recepteket).

Ezen kívül lesz Miki-s karácsony is, legalábbis a UK-London szekciónak, december 2-án megyünk egy háromfogásos vacsorára a Park Lane Hiltonba. Már láttam a menüt, nagyon ígéretes. Lehet, hogy lesz még több ilyen meghívás is, kíváncsian várom!

És bár nem sok karácsonyi dekorációt láttam még, máris megszavaztam a képen láthatót kedvencnek, ami a Benetton bolt kirakatában pompázik. A fenyőfát miniatűr Benetton pulcsik díszitik! Imádnivaló!

süti beállítások módosítása