Kérek mindenkit, hogy bármikor azt hallja tőlem, hogy rántott sajtot készülök sütni, szóljon rám, hogy ez nekem nem megy és felesleges erőltetni! Úgyhogy olyan férjet szeretnék, akinek nem ez a kedvenc étele, és megelégszik azzal, ha az Anyukámnál eszünk majd tökéletes rántott sajtot.

Most néhány finoman szólva is tökéletlen példány figyel a konyhában, és esztétikai értékük nulla, bár ehetőek. Hála istennek jó sokat csináltam, hogy maradjon a többieknek, bár ezzel aztán nem villognék senki előtt. Emlékszem, Helsinkiben Norbertet akartam levenni a lábáról, mert neki viszont ez a kedvence, és az sem volt különösebben sikeres, de ennél a mostaninál jobban festett. Na, mindegy, így jártam!

Egyelőre még itthon vagyok, majd Dénes Dórájával találkozom Dénes nélkül, este meg úszás! A holnapi terv pedig hajóval elutazni Greenwich-be, csak hogy lássunk Diussal egy kis világot!

Megint elkezdtem az álláskeresést, és rájöttem, hogy semmi kedvem újra átélni a kudarcokat, várni a telefonhívásokat, majd következő nap megint jelentkezni, várni, stb. Úgy lenne jó munkát találni, hogy ezeket a lépcsőket kihagyom, de persze, ez lehetetlen. Azért kitartok, és abban reménykedem, hogy a következő faktorok meghozzák az eredményt: kisebb a tét, mint szeptemberben, mert van már munkám, csak minőségi váltást szeretnék; jobb az önéletrajzom, mert van UK munkatapasztalatom; rájöttem, hogy előnyösebb a CV-t csatolva, fényképpel elküldeni, mint az online CV-met küldözgetni; kiterjesztettem a keresést az 'Administrator' pozíciókra is, mert eddigi tapasztalatok szerint az 'Assistant' magasabb pozíciót takar, mint otthon.

A habostortának most nem szentelek külön bejegyzést, a lényeg, hogy elment a kedvem tőle, és nincs késztetésem arra, hogy mindenféle idegen férfival töltsem a fantasztikus szabadnapok akár egy részét is. Valamelyiknek meg is írtam ezt, legalább korrekt leszek, ha már lelkes nem vagyok. Az első áldozatnak adok még egy esélyt jövő héten, aztán pihentetem a dolgot, mert már az e-mailek is terhesek, és nem tudom hogyan halasztani a találkákat. Azt hittem, hogy élvezni fogom, de valahogy mégsem.

Hát ez a helyzet a nagy Londonban!

süti beállítások módosítása