üzenet a streatham hillről

Címkék: költözés londonban

2008.11.28. 18:28

Jelentem, szerencsésem be-/átköltöztem, már a Streatham Hill-i lakás nappalijából írom ezeket a sorokat.

Reggel szépen összerántottam még az utolsó cuccokat, kaját vettem mára, szoláriumban voltam, feltöltöttem az Oysteremet, majd érkezett Dia, akivel cirka másfél óra alatt sikerült átbuszozni a városon az új kecóig.

Igen, az tény, hogy nem leszek olyan közel a városhoz, mint Primrose Hill-en, de egy Primrose Hill-t egyelőre meg sem tudnék engedni magamnak. (Egyébként megjött a második fizu, még mindig négyjegyű, ezek szerint még nem vonnak le tőlem adót.)

Dius meglátta a szobát, és lakberendező szeme egyből lehetőséget látott benne, úgyhogy azonnal átrendeztük, és milyen igaza volt! Sokkal tágasabb és kellemesebb lett így.

A közös ebéd és egy kis dumcsi után villámgyorsan kipakoltam mindent, és próbáltam helyet találni az összes mütyürnek meg ruhának, mert nem szeretek bőröndben élni.

Holnap még átmegyek az otthagyott cuccokért, és be is költöztem. Persze, még nincs otthon feeling, de ki fog alakulni, úgy érzem. Még ki kell találnom, hogy meddig maradok Londonban, és érdemes-e befektetni apróbb bútordarabokba (pl. nagyon hiányzik egy asztal meg egy polcos tároló).

Ez a költözés most újabb lendületet adott Londonnal kapcsolatban. Újra van felfedeznivaló, újdonság, lehetőségek. Csak a munka miatt fáj a fejem, nem tudom, hogy próbaidő után maradjak-e a hotelben. Bárcsak ne lenne olyan keserves a napok 80%-a! Na, mindegy, még van időm kitalálni, hogy mit szeretnék kezdeni magammal, egyelőre örülök az új lakhelynek.

Nemsokára indulok az esti buliba a csajokkal, nagyon kíváncsi leszek! Biztos, jót mulatunk majd! :))

süti beállítások módosítása