vasárnapi relax

Címkék: utazás éljen londonban

2008.12.07. 12:29

Annyira örülök ennek az ajándékba kapott fél szabadnapnak! Végre kialudtam magam, ragyogó napsütésre ébredtem, tükörtojást reggeliztem, tollászkodtam, csend van és nyugalom!

Most eljött az ideje, hogy lerántsam a leplet a napok óta emlegetett valami nagy dologról, amit csak akkor szabad elmondani, ha már teljesen biztos. Jelentem, most már teljesen biztos, hogy JÖN A TESÓM JANUÁRBAN MEGLÁTOGATNI! Ma megvettem az egyik repjegyét, ami a karácsonyi ajándéka lesz tőlem. Meglepetésnek nem meglepetés, mert muszáj volt egyeztetni vele, hogy van-e kedve, ideje, stb, de még így is nagy durranás lesz!

Ez lesz az a dolog, ami erőt ad majd nekem december 30-án, amikor vissza kell jönnöm Londonba. Rengeteg tervem van!

Most pedig kihasználom ezt a pár órát, hogy feltöltődjek és pihenjek, aztán irány a hotel az éjszakai műszak kezdetére. Nagyon kíváncsi vagyok! Ha jól saccolom, akkor holnap reggel hazafelé a buszon gyönyörködhetek a napfelkeltében.

süti beállítások módosítása