régi-új tervek

Címkék: utazás összegzés londonban

2009.01.06. 22:54

Csak nagyon röviden:

3 nap, és jön a tesóm! Remélem, hogy az újabb sztrájk nem kavar be, és a tervezett időben és helyen találkozunk pénteken. Ő lesz az első látogatóm, nagyon várom már! Rengeteg program van a tarsolyomban, hogy garantáltan élvezzük ezt a hétvégét, és végre én is betúristásodom.

Jövő héten csak szerdán dolgozom, és megint 3 nap szabad!

Jövő csütörtökön színházba megyek, ha minden jól megy.

Február 7-én jön Timi, hogy aztán 8-án közösen elutazzunk Dublinba 2 napra! Csak a repjegyet nem szabad elszalasztanom addig, amíg ennyire olcsó, mint most! Meg kell valami szállás a központban.

A február 15-i búcsúmat a hoteltől áttettem február 28-ra. Addig ki fogom bírni, mert sok jó dolog vár még rám munkán kívül.

Masszív álláskeresésben vagyok, és a mai két visszautasító e-mail után úgy tervezem, hogy ha megint ferdíteni kell, hogy megkapjak egy munkát, akkor én bizony ferdíteni fogok!

Február 26-án jön Anyu és Apu. Repjegy megvéve, szállás lefoglalva.

Ezen kívül még sok apró tervem van, többek között múzeum-, és kiállításlátogatások minden mennyiségben.

Lehet, hogy márciusban hazamegyek, úgyhogy ki fogom használni a maradék időmet!

 

süti beállítások módosítása