itt a nyolc

Címkék: összegzés londonban

2009.05.04. 22:42

Ma betöltöttem a nyolcadik hónapomat a nagy Londonban, azt a bűvös nyolcadikat, ami még a hetedik megírásakor korántsem volt biztos, hogy itt ér el. És mégis!

Fordult egyet a világ azóta, és a nap is szebben süt, amióta megvan a munka, van ritmusa az életemnek, olyan dolgot csinálok, amit szeretek, stb. Szerintem ki is simultam egy kicsit, megnyugodtam, egyensúlyba kerültem. Most lesz az első olyan hosszabb időszak a londoni életemben, amikor nem keresek állást. Szándékom szerint legközelebb fél év múlva szeretném az önéletrajzomat és új álláshirdetéseket látni. Addig meg elleszek itt, mert nagy baj nincsen, és tényleg élvezem az új feladatokat.

Ezt a hónapot már most imádom. Ma (hétfő) Bank Holiday volt, nem kellett dolgozni, így lehetett egy teljes hétvégém szabadon. Május utolsó hétfője is ilyen lesz, de nem is ezért szeretem, hanem mert minden hétre fog jutni egy kellemes látogatás, így unatkozni biztos nem fogok. Állítólag a május a szerelem hónapja is, kíváncsi leszek, vajon idén mit tartogat ez az időszak számomra...

Van egy csomó tervem a szabadidőmre, nyárra, utazásokra, és most, hogy van meló, ezek mind elérhető közelségbe kerültek. Újra visszatérek london kultúrális életébe, és betábláztam magam az elkövetkező hétvégékre, hogy milyen kiállításokat fogok megtekinteni (Bansky, Van Dyck, Rodchenko & Popova, Picasso, Whitechapel Gallery, stb.). Ma neki is indultam, de hamar kiderült, hogy a legtöbb múzeum zárva tart, helyette viszont belebotlottam a "Slow Down Food Market"-ba a Southbank Centernél, ahol igazi ínyencségeket lehet vásárolni. A legközelebbire már pénzt is viszek! :)

süti beállítások módosítása