gourmet lady

Címkék: munka hotel londonban

2009.05.11. 23:39

Igazi ínyencnek érzem magam, miután megfőztem az első ételt a vadiúj olasz szakácskönyvemből, ami nem más, mint egy egyszerű gombás rizottó. Viszont igyekeztem hozzá olasz hozzávalókat beszerezni, hogy még inkább kerek legyen a történet. Még csak bele-belekóstoltam, de szerintem ígéretes.

Egyébként minden rendben, néha hullámzik a lelkivilágom, és filózom a kis életem nagy kérdésein, de ma jó napom volt. Crazy Monday, mint mindig, de a mai kihívás-adag is megvolt, hogy 6-ra befejezzem a munkámat. Malee-val konszolidálódott a kapcsolatunk. Szerintem rájött, hogy egyenrangú partner vagyok, és nemcsak névlegesen, hanem konkrétan sem szorulok a folytonos kioktatására. Azóta bár tartjuk a távolságot, de kezdünk megbarátkozni a másikkal. Mást úgysem nagyon tehetünk.

A hotel ügymenete és szabályai még mindig néha kicsapják nálam a biztosítékot, menedzsmentileg és technikailag kb. 20 évvel vagyunk elmaradva a jelentől, de ez nem az én problémám. Tanulni jöttem ide, ellesni a trükköket, és úgyis itthagyom őket rövid időn belül.

Röviden ennyi mára.

süti beállítások módosítása