Mindeddig harmonikus kapcsolatunkban mostanában enyhe törést vélek felfedezni. Tudhattam volna, én naiv, hogy a kezdeti lelkesedés után jön majd a mélyebb megismerés, ahol mások is elvéreztek már, de én szentül hittem benne. Meg magamban.

Amíg kizárólag a hálószobára hagyatkoztunk, működött az egész. Úgy éreztem, értem őt, és bár nem tudok a nevében nyilatkozni, úgy tűnt, hogy ő is ráérzett az én női lelkemre. Rámutatott egy rakás gyengeségemre, amivel bár nehéz volt szembenézni, de miután levetkőztem azt a bizonyos egót, igencsak elgondolkodtatott az, ahogy ő látja a dolgokat: kapcsolatokat, párkapcsolatokat, embert, barátot, stb. Kétségtelen, hogy tanultam tőle.

Aztán kezdtünk mélyebbre menni, ami még mindig jó volt, bár nyilvánvalóan nem hasonlítható össze az első időszakkal. Itt már néha kiütközött, hogy nem biztos, hogy minden idegszálammal tudom követni, de azért próbálkoztam. Azt mondják, mindkét félnek bele kell adnia ahhoz, hogy együtt működjünk.

A bajok a nappaliban csúcsosodtak. Koncentráltam, próbáltam érteni és megérteni, hogy mire gondol, de nem sikerült. Olyannyira, hogy esténként inkább már fáradságot színlelek, hogy ne kelljen tovább szenvedni a Tudatos-Befogadással és a párhuzamos létsíkokkal. Egyszerűen nem értem. Nem is akarom, mert eltávolodott tőlem. Nem mondom, hogy nincs igaza, azt sem, hogy nem hiszek neki, egyszerűen ez nekem most túl megfoghatatlan, és talán nem vagyok még kész rá. Idő kell, így mondják a nagyok.

Úgyhogy most pihentetem kicsit, mert tudom, hogy nem érdemes erőltetni azt, ami nem megy. (Hajjaj, mennyi időnek kellett eltelnie, hogy erre is rájöjjek!)

Így szégyenszemre A.J. Christian Mit keresett Isten a nappalimban? című könyvét most kicsit félreteszem. Nem szokásom könyvet félbehagyni, de most muszáj lesz. Főleg, hogy időközben megjelent nagy kedvencem, Nick Hornby legújabb műve, a Juliet, Naked, és Diustól meg is kaptam születésnapomra. Alig kezdtem el, de már imádom!

Eddigi tapasztalataim azt mutatják, hogy hiszek az újrakezdésben és a második esélyben, így elképzelhető, hogy a jövőben még lehet majd hallani Krisztiánról és rólam.

süti beállítások módosítása