lemerülve

Címkék: munka londonban göncök

2008.09.23. 22:36

Fáradt vagyok. Már este 8 óta pizsiben ülök a nappaliban, ahol az egész napot töltöttem, és úgy érzem, hogy legszívesebben csak bámulnék ki a fejemből, néznék valami butát a tévében, és két perc alatt elaludnék. Pedig annyira nem is volt kimerítő a nap.

Viszont tény, hogy reggel kitelepítettem a laptopot, és olyan komolyan ráálltam az álláskeresésre, hogy ha ma nem adtam be 30 helyre, akkor egyre sem! Tegnap Ágival elkezdtük böngészni a hoteles állásokat, és pár hirdetés után már én is úgy gondoltam, hogy kezdésnek nem is lenne rossz egy kellemes recepciós munka valamelyik ötcsillagosban.

Ehhez azonban először "hotelesíteni" kellett az önéletrajzomat, ezt most nem fejteném ki bővebben, viszont a 10. jelentkezés után már magam is elhittem, hogy megvan az az x év tapasztalatom, amit a hirdetésben kértek.

Viszont úgy tűnik, hogy nem volt hiábavaló a mai próbálkozás, holnap ugyanis elvileg interjúra megyek, feltéve, hogy elküldik e-mailben a címet, ahova szeretettel várnak. Kíváncsi leszek. Addig kicsit fel kell készülni hotelből (egyszer majdnem elmentem PR-esnek a Corinthia Aquincumhoz), hogy kellően magabiztos legyek.

Ezen kívül még néhány adminisztrátorra is elküldtem, ha már úgyis benne vagyok a dologban, ennek köszönhető, hogy ma már több állásportálra és álláshirdetésre nézni nem tudok. Lassan a laptoppal való viszonyom is kezd kritikussá válni, túl sok időt töltünk együtt! :)))

Sebaj, most valahogy optimista vagyok és biztosan tudom, hogy jól fog elsülni ez a munka dolog!

A mai nap csokimázas pirospontja még az, hogy létezik egy weboldal, ahol menő designer cuccokat lehet venni (ruha, fehérnemű, női-férfi, lakberendezés) jutányos áron, limitált időszakban, és Dius tegnap szólt, hogy Yumi ruhák vannak most 2 napig terítéken, és küld meghívót, regisztráljak be. Reggel megnézem, és az egy dolog, hogy nagyon jó cuccokat kínáltak, de ott volt az a ruha, amit már múlt héten Notting Hillben kinéztem magamnak, féláron. Úgyhogy délután fogtuk magunkat Diával, és elmentünk a boltba felpróbálni, hogy milyen méret kell, megnéztük élőben a cuccokat, és hazatérve megrendeltük a neten fillérekért (vagy legalábbis alacsonyabb áron). Ez azt jelenti, hogy október 3. és 13. között érkezik a szülinapi ajándékom magamnak: egy gyönyörű türkiz hipernőies szaténruha! Már alig várom, annyira tökéletesen passzolt hozzám!

süti beállítások módosítása