éjfél előtt...éjfél után

Címkék: munka hotel londonban

2008.12.09. 17:18

Aggodalomra semmi ok (ezt főleg magamnak mondom), már csak az utolsó éjszaka van hátra. Tudom, hogy azt fogjátok gondolni, hogy nekem az égvilágon semmi nem jó, de rendesen kimerít ez az éjszakázás.

A meglepő az, hogy a munkával semmi bajom, amit éjjel csinálni kell. Kb. éjfélig vagyok a placcon, és csekkolom be a maradék embert (tegnap este 7-kor még 50 érkező volt), közben adatot rögzítek, amellyel napközben a telefonközpont foglalkozik.

Közben leellenőrzöm, hogy melyik vendég lépte túl a hitelkeretét, és frissítem a bankkártya hitelesítéseket. Éjféltől pedig az irodában vagyok, ellenőrzöm a szobaárakat minden szobánál, az összes dokumentációt, a nappalisok munkáját. Ez az, ami az első éjjel sok időbe telt, de azóta hatékonyabbá tettem a folyamatot, és így tegnap már 2 óra alatt lecsekkoltam mind a 170 szobát. Mindennek 3-ra el kell készülnie, mert a menedzser 3-kor zárja az előző napot a rendszerben, és nyitja meg a következőt.

Innentől ki kell nyomtatnom az új nap távozóinak a számláját, amit reggel meg tudnak nézni, hogy rendben van-e, valamint az utazási irodák felé is elő kell készíteni az elszámolást. Ez eltart vagy 5-ig, 6-ig, na, ekkor érzem azt, hogy azonnal el tudnék aludni, valahogy mindig 5 környékén jön a kritikus pont, amikor vagy enni kell, vagy inni, vagy cigizni (ez utóbbi csak végső esetben, tegnap pl. egyáltalán nem).

6-kor újra ki kell menni a placcra, rendet csinálni, várni a kicsekkolókat, az ébresztőhívásokat elintézni, ilyenkor van az, hogy bekapcsolom a Petőfi Rádiót, hogy legyen valami háttérzaj. Sajnos az irodában egész éjjel metál megy, meg idétlen rajzfilmek, amiktől mondjuk falra másznék, de még kibírtam, hogy ne szóljak.

Tegnap fagyi helyett torta volt éjjel, nagyon jól esett, az ellátással nincsen gond legalább. Legszívesebben egyébként ezt a munkát csinálnám nappal, mert az idő repül, és nem unatkozom egyáltalán. Egyedül annyi a gond, hogy mindezt éjjel kell.

Reggelre úgy elfáradok, hogy eddig mindkétszer bealudtam a buszon hazafelé. Az a szerencsém, hogy a lakás nagyon csendes, nincs forgalom a közelben, úgyhogy napközben tudok kb. 7 órát aludni.

Most még veszek egy nagy levegőt erre a ma éjszakára, és utána már csak 6 nappali műszak marad a hazamenetelig. Szinte hihetetlen!

süti beállítások módosítása