nektár

Címkék: shopping londonban

2009.03.15. 12:00

Én is beálltam a sorba, mert már zavart, hogy kívülálló vagyok, és nem részese valami NAGY-nak. Úgyhogy mától van Nectar Card-om.

Amikor megérkeztem álomországba, sokáig Tesco-ban vásároltam, mert az volt közel. Amint elérkezett a kasszánál a fizetés pillanata, és megkérdezték, van-e Tesco kártyám, értetlenül csóváltam a fejem. Eltelt pár hét, mire egy ideiglenes kártyát igényeltem, és elkezdtem gyűjteni a pontokat, aztán elköltöztem a Primrose Hill-ről.

Streatham Hill-nél Sainsbury's van, és amint a kasszánál elérkezik a fizetés pillanata, megkérdezik, van-e Nectar Card-om? Nincsen, örültem, hogy a Tesco-sat beszereztem, minek még egy?! Igen ám, de Sainsbury's-ben hetente ötször vásárolok, és mindannyiszor nekem szegezték a kérdést, már úgy voltam vele, hogy oké, legyen, gyűjtsük a pontokat, ha már költjük a fontokat.

Kedvesen mondták az eladók, hogy regisztráljak a neten, és majd kiküldik, de ezt már az ajtón kilépve elfelejtettem, és a kártya kínzó hiányát csak a következő vásárlásnál éreztem.

Pénteken viszont a nagy üzletbe mentem, és ott a kasszánál kis Start csomagok vannak elhelyezve egy regisztrációs lappal és egy kártyával. A kártyát azon nyomban tudtam használni, tehát járt az 1 fontonként 2 pont a nagybevásárlás után, plusz egy bónusz pont, amiért nem kértem műanyag zacskót.

Ahhoz, hogy minden sínen legyen ezentúl, egy rövid regisztrációt kellett véghez vinnem a Nectar.com-on, és már hivatalosan is Nectar tag vagyok. Felemelő érzés!

Attól tartok, hogy a pár fontos vásárlásokkal nem fogok nagyot szakítani, mert a pontokat ugyan majd be lehet váltani mindenféle jó dologra, de mivel különböző autókölcsönzők és -szalonok, valamint utazási irodák is partnerek, így nem fogom hamar összegyűjteni az ajándékravalót. De azért bizakodom.

Olyan furcsa, hogy pont akkor szerzem be ezt a hűségkártyát, amikor még semmi sem biztos és a londoni jövőm gyenge lábakon áll. Szerintem ez jel!

süti beállítások módosítása