mézesnapok

Címkék: kultúrális ajánló londonban göncök

2009.05.25. 01:01

Nos, Dius figyelmeztetett, hogy nem írtam már 6 napja, és nekem fel sem tűnt, hogy tényleg, mert annyira sok minden történt mostanában, de igyekszem mindent feleleveníteni.

Szerdán megérkezett Lerri Londonba, és sokasban megünnepeltük Dani hétfői születésnapját a Primrose-on. Az ünnepelt mondjuk kicsit késve érkezett, de nem tudhatta, mert el lett térítve, hogy teljes legyen a meglepetés. Mi, többiek már hamarabb elkezdtük a bulit, a srácok főztek, iszogattunk, Attis zenélt, majd befutott Dia, Dani és Mózes is. Megettük Lőrinc isteni rokfortos csirkéjét, Attis salátáját meg a Sainsbury's csoki-, és répatortát, amit én vittem. Kapott a Dani egy Wii-s játékot, ennél többet nem tudok róla mondani, mert nem is értettem, hogy mi az, és mit kell vele csinálni.

Pénteken Lőrinc vacsorázott nálam. Valamikor januárban írtam, hogy ígéretett tettem egy rántott csirkés-krumplipürés-kovászosuborkás vacsorára. Koviubi helyett csemegeuborka lett végül, de minden más stimmelt.

Szombaton délelőtt meló volt, ráadásul egyedül, mert Malee a hétfői bank holiday-en dolgozik, úgyhogy akadt stressz meg túlóra rendesen, de nem bánom, mert kárpótolt a 2,5 nap szabadság. Munka után Diával meg Lerrivel megnéztük a Picasso kiállítást a National Gallery-ben, mindenkinek csak ajánlani tudom. 12 font a belépő, de olyan műveket lehet látni a mestertől, amik garantáltan nem populárisak. A kiállítás témája egyébként az, hogy hogyan hatott Picasso műveire más híres elődök (Van Gogh, Delacroix, Velázquez) munkássága. Elképesztő festményeket láttunk!

Szombat este már nagyon kellett egy kiadós alvás, mert már harmadik napja nem tudtam 5-6 óránál többet pihenni. A betervezett bulit bedobtam a fáradtság miatt, ráadásul nem érkezett meg az a felső, amit a BrandAlley-n rendeltem, és fel akartam venni. Végül kiderült, hogy a srácok sem mentek, nekem meg sikerült majdnem 12 óra után felébrednem ma reggel. Szokásos vasárnap délelőtti "Style Her Famous"-t néztem, melyben mindennapi csajokat átvarázsolnak egy-egy sztár inspirációja után.

Mára egyébként megérkezett a nyár Londonba, ragyogó napsütéssel és 25 fok körüli hőmérséklettel. Sikerült leégnem az első napon a Primrose Hillen, miközben ott ücsörögtünk és beszélgettünk.

Nagyon élveztem a napsütést meg a meleget, nem is akartam hazaérni a lakásba, inkább az Oxford St. környékén sétáltam. Láttam nagyon jó cuccokat a Mangoban és a Miss Sixty-ben, beleszerettem egy Puma balerinacipőbe, és sikerült egy vékony tavaszi sálat is vennem.

Most meg már a következő hétvégi programon jár az eszem...

süti beállítások módosítása